tala fou

Latalata infrared dyes faʻaali malamalama mitiia i le latalata infrared eria o 700-2000 nm. O lo latou mitiia faʻaoso masani e afua mai i le totogiina o le lafoina o se vailaʻau enaena poʻo uamea laʻau.

O mea e latalata ile faʻaaogaina o infrared e aʻafia ai le cyanine dyes o loʻo iai le polymethine faʻalautele, phthalocyanine dyes ma le uʻamea ogatotonu ole alumini poʻo le metala paʻepaʻe, naphthalocyanine dyes, nickel dithiolene complexes ma le square-planar geometry, squarylium dyes, quinone analogues, diimonium compound ma azo derivatives.

O apalai e faʻaaogaina ai nei vailaʻau oona e aofia ai le puipuia o faʻailoga, lithography, opitika puʻeina faʻasalalau ma tioata faʻamama. O le leisa-faʻaosooso gaioiga manaʻomia lata mai infrared dyes i ai o se maʻaleʻale taliaina o le umi atu nai lo 700 nm, maualuga solubility mo talafeagai faatulagaina solvents, ma sili atu vevela-resistivity.

In oka e faʻateleina ai le faʻaliliuga o le malosiaga o se sela la e faʻatulagaina, e lelei tele i tafatafa o le infrared dyes, aua o le susulu o le la e aofia ai le latalata i le malamalama infrared.

E le gata i lea, o dyes infrared lata mai o loʻo faʻamoemoe e avea ma biomaterial mo chemotherapy ma faʻataʻitaʻiga loloto-vaega o le in-vivo e ala i le faʻaaogaina o luminescent phenomena i le latalata i le infrared.


Taimi lafoina: Ian-25-2021